ראשי

»

»

מחשב נייד גיימינג זול: 5 מחשבי גיימינג ניידים זולים מומלצים לשנת 2023

מחשב נייד גיימינג זול: 5 מחשבי גיימינג ניידים זולים מומלצים לשנת 2023

ההמלצות נבחרות באופן עצמאי ואנו ממליצים רק על מוצרים שאנו מאמינים בהם. רכישות שבוצעו דרך הקישורים למטה עשויות לזכות אותנו בעמלה. מידע נוסף

ההמלצות נבחרות באופן עצמאי ואנו ממליצים רק על מוצרים שאנו מאמינים בהם. רכישות שבוצעו דרך הקישורים למטה עשויות לזכות אותנו בעמלה. מידע נוסף

למה לסמוך על מייקומפר?

בלב המשימה שלנו עומדת מטרה יחידה: לסייע לך בביצוע רכישות ושביעות רצון אמיתית מהבחירות שלך. הצוות שלנו המורכב מכותבים ועורכים מסורים, חולק תשוקה למוצרים שאנו מתעמקים בהם. מסירות זו מניעה אותנו להבטיח את בטיחותך ושביעות רצונך.


מחשבים ניידים למשחקים הפכו פופולריים יותר ויותר, אך תגי המחיר הגבוהים שלהם יכולים להוות מחסום גדול עבור גיימרים רבים. עם זאת, יש חדשות טובות לגיימרים עם תקציב נמוך בשנת 2023.

ההתקדמות הטכנולוגית והתחרות בשוק הובילו להופעתם של מחשבי גיימינג במחירים סבירים המציעים ביצועים מרשימים מבלי לוותר על האיכות. השינוי הזה פתח הזדמנויות לגיימרים עם תקציב מוגבל לגשת למחשבים ניידים למשחקים שיכולים לספק חוויות משחק מהנות.

ריכזנו רשימה של חמישה מחשבים ניידים מומלצים למשחקים זולים שמציעים ביצועים מרשימים ובמחיר סביר. מחשבים ניידים אלה מספקים חוויות משחק מצוינות מבלי לשבור את הכיס.

בנוסף, הכנו גם מדריך קנייה מפורט שיעזור לכם לבחור את המחשב הנייד הטוב והמתאים ביותר לצרכי המשחק שלכם.

תוכן העניינים

5 מחשבי גיימינג ניידים מומלצים

1.

Asus TUF Gaming F15

ביצועי כוח במחיר סביר

אם אתה מחפש מחשב נייד למשחקים שמספק ביצועים יוצאי דופן מבלי לשבור את הכיס? אל תחפש רחוק מהמחשב הנייד Asus F-15 Gaming. עמוס בתכונות מרשימות ותג מחיר ידידותי, המחשב הנייד הזה בטוח ימשוך את תשומת הלב של גיימרים וחובבי טכנולוגיה כאחד.

תמורה טובה למחיר
מחשב נייד Asus F-15 מציג אפשרות מצויינת עבור גיימרים בעלי תקציב נמוך.
ורכישה ב-KSP
מסך: 15.6", קצב רענון: 144Hz, רזולוציה: 1920×1080 – Full HD, מעבד: Intel® Core™ i5-11400H, מערכת הפעלה: Windows 11 Home, נפח: 512GB, כרטיס מסך: Nvidia GeForce RTX 2050, זיכרון כרטיס מסך: 4GB, גודל זכרון: 16GB, משקל: 2.3 קילו, תכונות: מקלדת מלאה מוארת RGB.

Asus TUF Gaming F15

תמורה טובה למחיר
מחשב נייד Asus F-15 מציג אפשרות מצויינת עבור גיימרים בעלי תקציב נמוך.
מסך: 15.6", קצב רענון: 144Hz, רזולוציה: 1920×1080 – Full HD, מעבד: Intel® Core™ i5-11400H, מערכת הפעלה: Windows 11 Home, נפח: 512GB, כרטיס מסך: Nvidia GeForce RTX 2050, זיכרון כרטיס מסך: 4GB, גודל זכרון: 16GB, חיבורים: HDMI,USB 3.2 Type-C,USB 3.2, סוללה: 3 תאים, תכונות: Bluetooth, מקלדת מלאה מוארת RGB.
אפשרויות רכישה
אפשרויות נוספות
מוצר דומה
ורכישה ב-Amazon
מוצר דומה בדוק ב-אמזון
8הציון שלנו
יתרונות וחסרונות
אספנו בשבילכם את היתרונות והחסרונות מביקורות של אנשים שרכשו את המוצר מהארץ והעולם
יתרונות
  • הצלחתי להריץ משחקים תובעניים בצורה חלקה ללא תקיעות או פיגורים. שילוב המעבד והכרטיס הגרפי מנצח!
  • המקלדת נוחה להקלדה, ותאורת ה-RGB מוסיפה מגע נחמד. המבנה הכללי משדר אווירת פרימיום שעולה על הציפיות.
  • מערכת הקירור של המחשב הנייד עושה עבודה טובה בשמירה על שליטה בטמפרטורות במהלך הפעלות גיימינג אינטנסיביות. והמאווררים שקטים יחסית.
  • בניגוד לביקורות מסוימות, אני מוצא את איכות השמע די טובה. הרמקולים המובנים מפיקים סאונד ברור עם בס הגון.
חסרונות
  • חיי הסוללה אינם יוצאי דופן, במיוחד במהלך הפעלות גיימינג אינטנסיביות. עם זאת, זהו חסרון נפוץ בקרב מחשבים ניידים למשחקים באופן כללי.
  • איכות השמע מהרמקולים של המחשב הנייד הוא ממוצע.
  • תחת עומסי משחקים כבדים, המאווררים יכולים להיות רועשים.
  • בסביבות מוארות היטב, זה יכול להיות קצת מאתגר לראות את המסך בבירור. זה לא שובר עסקה, אבל ראוי לציון.

בואו נצלול לתוך מרכיבי המפתח שהופכים את המחשב הנייד הזה למתחרה ראוי לצרכי המשחקים שלכם. ראשית, המעבד. ה-Asus F-15 מצויד במעבד Intel i5-11400H, המספק את כוח העיבוד הנדרש לגיימינג חלק ולריבוי משימות. עם שש הליבות ושנים עשר החוטים שלו, המעבד הזה מבטיח ביצועים חלקים.

בכל הנוגע לגרפיקה, ה-Asus F-15 לא מאכזב. מתגאה ב-RTX 2050 GPU, אתה יכול לצפות לחזות מדהימה ומשחק חלק. בין אם אתה חוקר עולמות פתוחים עצומים או מעורב בקרבות מרובי משתתפים אינטנסיביים, הכרטיס הגרפי מספק חווית משחק סוחפת שמחייה את המשחקים שלך.

הזיכרון הפנימי ממלא תפקיד מכריע בביצועי המשחקים, וה-Asus F-15 מציע 16GB זיכרון RAM, למשחק חלק יותר.

המסך הוא לעתים קרובות גורם מכריע עבור מחשבים ניידים למשחקים, וה-Asus F-15 מגיע עם צג 15.6 אינץ' שלו עם סנכרון אדפטיבי של 144 הרץ. קצב רענון גבוה זה מבטיח ויזואליה חלקה, מפחית את טשטוש התנועה ומספק חווית משחק מגיבה יותר.

אחסון הוא היבט חיוני נוסף, וה-Asus F-15 מציע SSD של Samsung 512GB Gen 3 NVMe. קיבולת אחסון גדולה זו מאפשרת לך לאחסן את המשחקים, קבצי המולטימדיה והתוכנות המועדפות עליך מבלי לדאוג שיגמר המקום. בנוסף, המחשב הנייד כולל חריץ M.2 ומקום לכונן בגודל 2.5 אינץ', המספק אפשרויות הרחבה למי שזקוק לאחסון נוסף בעתיד.

בסך הכל, מחשב נייד Asus F-15 Gaming משלב מעבד חזק, גרפיקה מרשימה, זיכרון רב, מסך בקצב רענון גבוה ואפשרויות אחסון נדיבות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור גיימרים בתקציב נמוך. הביצועים והזמינות שלו הופכים אותו לאופציה אטרקטיבית לגיימרים רבים.

«
»

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן